På väg mot målet

2011-08-17, 17:51:49 / Kategori: Träning

 Här kommer bild på magens dagsform, så vi kan se om det blivit någon skillnad till jul.;)





I övrigt kan jag säga att det går bra med träningen. Är tillbaka på 5 träningspass i veckan, plus massa promenader och cykling nu när jag är med i Malin´s Augusti utmaning. Förra veckan skrapade jag ihop mer än 90km.=)
Så i skrivande stund har jag precis gått 5,41 km med Enya och dricker nu en proteindrink ,innan det blir skivstångspass och sen jobb. Kan säga att jag är riktigt nöjd över att jag tränat nästintill lika mycket nu på sommaren när jag har jobbat över 100% som jag gjorde i våras. Känns tryggt att veta att jag kommer klara av att träna så här mycket och ta hand om hundarna när jag börjar jobba på riktigt. Men som sagt mycket av träningen är bara positiv för hundarna som också får motion.=)


Carro

Haha bara en liten parantes, har exakt likadana trosor på mig just nu!! Haha



2011-08-17, 23:24:40 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!