I love Iphone

2011-08-03, 08:18:55 / Kategori: Allmänt

Japp jag äääääälskar min nya Iphone 4. Min Samsung var ju också bra och relativt ny så jag trodde inte alls att det skulle vara så stor skillnad. Men det är det verkligen, såååå mycket mer roliga och bra appar och så jäkla mycket snabbare. Bästa appen hittills är definitivt GI viktkolls app, hur bra som helst. Nu är det mycket lättare att kolla upp vilket GI en viss sak har exempelvis när man handlar. Innan fick jag ju slå upp i min bok. Som nu kan jag jag äta massa mer saker som jag inte trodde var bra GI som jag nu fått reda på är helt okej, så som potatissallad har riktigt lågt GI. Så mer potatissallad till mig.:)



Nu ska jag gå och lägga mig för jag kom precis hem från jobbet.=)


Carro

Hehe kul!

Ja, har för mig att kall potatis är bättre än varm när det gäller GI.



Fasen, skulle beställa iphonen igår i en affär, men de var slut överallt :( får ringa till 3.



2011-08-03, 09:57:04 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!