Höst trängsel

2011-08-30, 17:16:39 / Kategori: Träning

Japp idag ska jag trängas med alla andra på gymmet, alla som ska komma i form efter att ha frossat och träningsvilat hela semestern lång. För nu ska de "ta tag" i träningen igen. Lite krasst varar detta i max 6veckor och sen lugnar det ner sig på gymmet igen. Vi som inte behöver "ta tag" i träningen eftersom vi vart duktiga och tränat hela sommaren bara suckar och kollar på varandra med menande blickar, vi vet att de snart är som vanligt igen.
Om man ser till det positiva så är det alltid några viljestarka personer som stannar kvar hos oss och tränar året runt.=)
Men just nu är det tok mycket folk på Friskis och jag min dummer är tvungen att trängas med dom eftersom jag var dum nog att inte sticka till gymmet innan alla slutar jobba, fast jag hade kunnat. Så jag får väl skylla mig själv.;)

Hurtigbullar


Ähh jag säger välkommen till alla som har börjat träna och tar tag i sina liv och jag hoppas att ni stannar även när ni känner att ni nått den vikt ni vill ha. För träning är inte bara att nå en vikt utan en livsstil och jag svär att man mår så mycket bättre och får bättre hälsa om man tränar regelbundet. Jag har själv märkt fördelarna med det men jag har också vart i den fällen där man kämpar efter en viss vikt och när man nått den så slipper man träna.;)


Lina S

Åh, jag som var på gymmet för första gången idag på hela sommaren, haha. Blir mest löpträning utomhus för mig på sommaren och gym på höst och vinter..Hoppas det gick bra att träna!



2011-08-30, 20:46:02 URL: http://linastrandh.se

Malin I Form

Haha, ska bli kul att se hur det ser ut på Sportlife nu faktiskt ;P



SV: Jag håller med! Helt fel väg att gå!



2011-08-30, 21:44:59 URL: http://www.maliniform.com

Carro

hehe. ja det droppar alltid av efter ett tag :P koooonstigt ;)

du, kör du några medelpass på friskis? Har du nån favvolåt på nåt pass som man kan pulsa till att tipsa om då? :P nån som är rolig o som man blir trött av! jag har prooooblem! Hittar bara för långsamma låtar. hehe. o inga bra :(



Ja, du måste testa moset! Bra både när man kör GI o LCHF ;) o du kan ju köra antingen bara med broccoli el blomkål, el blanda =)



2011-08-31, 09:42:14 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!