Hemma igen

2011-08-07, 20:59:39 / Kategori: Allmänt

Har haft en rikigt riktigt trevlig helg i Fegen. Och nu ligger jag hemma i och är kass, ska unna mig lite godis och annat för att pigga upp mig. Skulle egentligen jobbat inatt men jag har vart super bakis hela dagen och till och med spytt, så dom klara sig utan mig på jobbet. Som tur är så är vi en extra på natten nu så jag kände inte att jag fick så dåligt samvete.
Jag ligger och myser med hundarna som är glada att vara hemma. Dessutom är dom ny badade för mamma hade badat dom.=) Bra service där.;)

Bild från igår


Malin I Form

Usch då, jobba bakis är ingen hit :/



2011-08-08, 10:09:02 URL: http://www.maliniform.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!