Godmorgon!

2011-08-29, 12:50:33 / Kategori: Allmänt





Eller förmiddag snarare. Firar min sista dag av ledighet innan skolan börjar med att ha sovmorgon. Så vaknade 10.40 och sen har jag och Enya vart ute på powerwalk innan frukost. Håller på att ändra lite med min kost, så nu blir det lite större porioner en innan. Har ätit lite för små potioner om man ser till hur mycket jag tränar och då har jag gått runt och vart hungrig hela veckan och när helgen kommer så kan jag inte hålla mig längre och då hetsäter jag istället. Så nu ska jag testa att äta mig lite mer mätt på veckorna, fortfarande nyttig mat och 4-5 mål varje dag. Så får vi se om det blir bättre.
Har dessutom världens goaste träningsvärk efter att jag sprang från Silvagärde till Fegen igår, 12,53km.=)


Josefin

Det är nog klokt. och om man äter större portioner äter man inte sötsaker.

vad fint hår du har, vad gör du med det? :)



2011-08-29, 17:24:27 URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Malin I Form

Åh, har nog aldrig sett dig i glasögon faktiskt men du passar väldigt bra i det :)



2011-08-29, 21:41:50 URL: http://www.maliniform.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!