God morgon!

2011-08-08, 14:43:52 / Kategori: Allmänt

Ja det är sant jag har sovit till 13.40!!!! 13.40 helt jäkla sinnessjukt. Gick och la mig vid 12 och vakna 13.40. Kan ni fatta att jag va trött eller. Känns som att allt jobbande och alldeles för lite sömn och vila tog ut sin rätt idag. Nu känner jag mig helt utvilad och det är verkligen skönt.

Idag har jag dessutom mätt mig och det var längesedan. Det roliga är ju att när jag började träna så var det för att bli snabbare och orka springa längre och egentligen inte för att bli smalare. Men jag märker verkligen att jag mår så otroligt mycket bättre och att kroppen har blivit mer välformad är absolut en bonus. Idag är jag faktiskt riktigt nöjd med min kropp och det hade jag verkligen inte sagt för två år sedan. Det gör ju också att jag mår bättre och får bättre självförtroende. Nu kan jag ägna all tid som jag tänkte elaka tankar om mig själv till annat istället.=)
Sen i november 2011 har jag minskat 7cm i midjan, 8cm över rumpan och 4,5cm över låren. Det kanske inte verkar så mycket, men jag var ju inte precis tjock innan jag börja träna i höstas så jag är jätte nöjd. Synd att jag inte mätte mig när jag flytta hem från Kalmar, då hade det blivit större skillnad haha.;)

Jag och min största kärlek


Carro

Det är så himla härligt när man märker så stor skillnad, att träningen ger resultat!



2011-08-08, 16:03:16 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!