Gårdagen

2011-08-04, 15:59:52 / Kategori: Allmänt

Igår hade jag en riktigt mysig dag efter att jag vaknade vid 15. Jag cyklade ut till stugan där min syster och hennes man och barn var. Behövde samla ihop lite kilometrar till Augusti utmaningen, som går ut på att samla kilometrar.;) Satt där ute i solen och umgiscks med min underbara familj, älskar dem såååå mycket. Efter det blev det simning med Ida.=)
Hur mysigt som helst.
Idag ska jag städa och ut och springa 1mil. Mindre roligt men det ska nog gå bra.=)
Har faktiskt trappat ner min träning med 1 pass varje vecka det senaste. Det är ju så mycket nu på sommaren och jag känner att 4 kvalitativa träningspass i veckan duger gott just nu.=)

Lite bilder från min nya mobil









Känner att jag skriver riktigt kassa inlägg just nu, men jag jobbar ju så jäkla mycket så hinner inte med så mycket annat än att jobba och träna.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!