Fri som en fågel, klapp,klapp. Fri som en fågel, klapp, klapp

2011-08-05, 07:50:29 / Kategori: Allmänt

Wohoooo nu är jag hemma efter att ha jobbat mitt sjunde jobbpass i rad och nu är jag ledig. Första lediga helgen på fyra veckor och första gången jag är ledig två dagar i rad på 6 veckor.
Om det känns skönt- svar JAAAA! Haha löjligt egentligen att man hurrar för två ynka lediga dagar, men denna sommaren så är det verkligen hurra.
Hur ska jag fira detta då? Jo jag ska Lämna hundarna hos min mamma och min syster och sen åka till Fegen för en helg fylld med bus och fest. Eventuellt kanske det blir Falkenberg eller Halmstad ikväll.=)

Bild från det sjukt jobbiga löppasset igår. Blev bara 6km istället för 1mil eftersom det var galet varmt ute.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!