Att springa för livet

2011-08-11, 18:58:22 / Kategori: Träning

Jag springer för livet och inte för ett lopp har jag insett. Jag hade kunnat springa varenda dag nu för att toppa formen inför Tjejmilen, men då vet jag att jag aldrig någonsin hade velat springa sen. Så istället för att pressa mig allt vad jag har just nu så tar jag det ganska chill. Eftersom jag är lite trött på att springa nu så fortsätter jag springa men i skönt tempo så att jag inte ledsnar och tycker att det är för jobbigt.
 Måste vara lite snäll mot min kropp just nu eftersom jag har ätit alldeles för lite mat och för lite kolhydrater det sista, vilket har resulterat i att det känns som att jag bränt massa muskler och blivit jätte klen. Så nu blir det mer kolhydrater, dock långsamma bra kolhydrater. Så att jag orkar mer och kan bygga upp mina muskler igen. =)

Klenfis;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!