Att ladda batterierna

2011-08-13, 20:29:02 / Kategori: Allmänt

Idag när jag vakna efter  att ha jobbat min tredje natt i rad var jag helt slut, mentalt och fysiskt. Kroppen kändes helt tömd på energi och benen var fortfarande döda och öma efter cirkelfysen och joggingrundan i onsdags och torsdags. Att blanda uppladdning inför Tjejmilen med kilometer utmaning och alldeles för mycket jobb är inte riktigt att rekommendera. Eftersom min kropp behöver all vila som den kan få efter alla tuffa träningspass nu det sista, men istället har jag gett den nätter fulla med trapp spring och massa promenader och cykelrundor.
Jag kände bara att nu behöver jag bara bli omhändertagen. Så sagt och gjort cyklade jag ut till stugan där mamma och pappa var. Vi käka kräftor och åt körsbär till efterrätt och sen cykla jag hem. Helt underbart och ändå fik jag ihop 1,6km. När jag kom hem gick jag 3km med Enya och lilla Rut fick också följa med, så det blev verkligen i riktigt sakta tempo. Så man fick lite motion ändå och imorgon blir det nog riktig vilodag/ätardag och ingen träning eller motion tror jag.


Malin I Form

Det låter bra, ibland behöver kroppen verkligen varva ner :)



2011-08-14, 10:50:35 URL: http://www.maliniform.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!