Vilken helg

2011-04-25, 20:34:48 / Kategori: Allmänt

Absolut bästa helgen på länge. Har haft såå trevligt varenda dag och umgåtts med härliga människor.
Igår så var jag ute hos mamma och pappa i stugan hela dagen, efter det sprang jag och Enya tillbaka till stan. Sen blev det grillning hos Rebecca och Hoffmaestro på Grand. Vad jag kommer ihåg så var det väldigt trevligt.;)
Vaknade i soffan inatt av att det stog någon på balkongen, blev glatt överraskad skulle man kunna säga. Haha lite läskigt med.

Idag har jag sovit lääänge och efter det blev jag bjuden på grillmat ute i stugan, mycket trevligt. Sen har jag och Enya gått en riktig långrunda och verkligen bara gått i vår egna takt och myyyyst.

Gårdagens outfit:


Tilde

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!



2011-05-07, 15:59:01 URL: http://smsalåna.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!