Världens bästa helg

2011-04-03, 20:31:11 / Kategori: Allmänt

Gud va kul jag hade igår. Umgicks med Linda hela dagen och vi fikade och käkade.
Efter det gav jag mig ut och sprang 5,2km med Enya i det fina vädret.
Efter det kom Emelie hit och vi gick över till Loppan som hade förfest, med bara massa killlar.=)=)
Blev alldeles lagom full (lite för full haha) och hade skitkul ute.

Kvällens outfit:




Idag har jag dessutom blev jag bjuden på mat och efterrätt av två av puddingarna från igår, TACK.
Den har jag och Loppan gått strand vägen till Skogstorp med Enya.
Alltså en TOPPEN helg.


Lill-frida

Jävla snygg ass Hanna! Jag tycker du är så duktig med träning och kost och allt. Tänk om man hade den disiplinen, lär mig :)



2011-04-03, 22:07:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!