romans gubbar, romans

2011-04-28, 13:41:50 / Kategori: Allmänt

Fan va svårt det är alltså, våga eller fega? Shit mitt liv var ju toppen innan, varför chansa liksom?
.....Det är inte lätt livet alltså.....:p


Glad Hanna och Rebecca iaf!=)
Vi ska ut och springa av oss alla bekymmer och tankar ikväll.

Jag och Enya har dessutom varit ute och gått långrunda innan frukosten imorse, ska försöka hinna med två till sånna promenader denna veckan. Behöver bli av med all skit och rensa ut det jag drog i mig ihelgen, typ alkohol, godis och skitmat.

Nu ska jag skilja mig från min balkong och dra iväg till ica för att hämta ut mitt packet från nelly.se!!=)=)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!