Raw

2011-04-21, 13:33:17 / Kategori: Allmänt

Har fått en nya stor hemsk ovana. Jag har nämligen börjat säga så jäkla elaka saker, utan att jag ens tänker på det eller menar det. Det har blivit som en sorts chargong och jag tänker inte ens på det. Det värsta är att det är ingen annan som gör likadant eller ens tycker att det är kul, det är bara elakt.
Jag säger det inte för att vara elak och ofta så menar jag inte ens det jag säger utan jag bara kastar ur mig riktigt råa och hemska kommentarer.
Men varför?
Jag vet inte, det är inte för att må bättre själv iaf eller för att jag har dåligt självförtroende och behöver trycka ner andra. Jag tror att det har blivit en chargong som jag och mitt ex började med och nu kan jag inte sluta.!!
Det är inte så att jag säger det till människor eller att jag snackar skit om mina kompisar, utan mer människor på stan.

Ett exempel var när jag igår såg en gravid person som hade lagt upp ett kort på sin gravidmage på ett "socialtforum". Jag utbrister högt att jag inte kan förstå hur man kan lägga upp en så osmickrande bild på sig själv, när det bara ser ut som kvinnan är tjock och inte gravid. Mina vänner säger att -ja så kanske du också kommer se ut när du blir gravid. Och jag utbrister att jag för det första ALDRIG någonsin kommer se ut på det viset och för det andra så skulle jag aldrig tillåta mig själv att bli sån och för det tredje blir jag sån så ska jag stänga in mig och inte visa mig för en själ förens jag fött bebisen och gått ner i vikt.
"F" och "C" kollar på mig med stora och bistra ögon och säger att jag faktiskt får ta och skärpa mig och att jag faktiskt inte har någon rätt att döma denna stackars människa.


USCH hur blev jag sån?
Fruktansvärt!!!
Jag som egentligen tycker att gravidmagar och gravida kvinnor överlag är otroligt vackra. Min syster Alexandra har aldrig någonsin vart vackrare och finare när hon var med barn exempelvis. 


Jaja jag ska skärpa mig nu på momangen. Jag lovar, så hata mig inte mer än va ni redan gjorde!;)


Nya träningsbyxor, som jag beställde från Halens.

Ikväll blir det Bratt, uppdaterar med outfit senare i eftermiddag/kväll 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!