Ledare

2011-04-02, 11:21:46 / Kategori: Träning

Jag har funderat på en sak efter det extremt jobbiga skivstångs intervall passet igår. På Friskis och svettis så har de ju en policy att alla är välkomna -smala, tjocka, långa, korta, tränade, otränade, mammor, pappor, gammla, unga osv. Det betyder också att i motsatts till många andra gym så ser inte alla ledare unga, skit smala och grymt muskulösa. Vilket jag tycker om, eftersom alla ser ut som vanliga människor.
Men en sak som jag tänkte på igår när jag var på Stefan och Karins pass, som är så sjukt jäkla vältränade så att det är galet. De är riktiga löpar galningar och springer typ 500 tävlingar om året haha. Deras pass var GALET jobbigt  och då menar jag verkligen galet jobbigt. Alldeles underbart. Det var riktigt längesedan jag tog ut mig på sammavis.

Det är väl det som är grejen med att ha olika typer av ledare som håller pass, att alla pass inte är lika jobbiga eftersom någon som inte är jätte vältränad kan hålla ett riktigt jobbigt pass på samma vis. Det blir inte samma grej.
Men jag tycker ändå att det är bra med olika typer av ledare eftersom det passar olika människor.=)


Så här såg typ alla ledarna ut på motionshuset, där jag gick innan. Snyggt, men jag vill då inte se ut så.


"Vanliga" människor på friskis.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!