Guds straff (eller kalla det karma eller yttre orättvisa makter)

2011-04-06, 20:36:43 / Kategori: Allmänt

Straffet för att:

 träna
 äta hälsosamt
 dricka mindre alcohol
bli allmänt jäkla nöjd med sig själv och sin kropp
må bättre
bli mindre sjuk
=
 Gud tar det enda som man var nöjd med innan man började sin lite mer hälsosamma livsstil.
 I mitt fall brösten. Gud har alltså snott tillbaka mina bröst, den jäkeln.
Men man har ju hört att han "ger och tar". För mig var det iaf värt det ändå haha.
Jag får väl nöja mig med att jag har en snyggare kropp i allmänhet och mår tusen gånger bättre.


(nu verkar det kanske som att jag egotrippar helt och tycker att jag är skitsnygg nu, men det gör väl ingen? Skillnaden är väl att innan var jag otroligt missnöjd med min kropp och nu är jag nöjd med tanke på all träning som ligger bakom och de den klarar av)


Snora

Äh skit ner dig din tramspella, du ÄR skitsnygg och har all jävla rätt och tycka det out loud! SNYYGG SNYGG SNYYYGG!



2011-04-07, 15:21:05

Block

Inget fel med lite egoboost? ^^



Förflytta din tränade kropp till Kalmar någon gång :P Du kan bli personlig tränare till mitt korplag ^^



2011-04-07, 16:09:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!