Götlaborg

2011-04-17, 20:50:48 / Kategori: Allmänt

Shit vilken trevlig dag jag hade igår. Dagen började med att jag åkte och hämtade Carolina vid bussstationen och sen drog vi till tågstationen.
Det var inte direkt svårt att fördriva tiden på tåget eftersom vi hade mycket att snacka om. När jag bodde i Fegen pratade vi varje dag i princip och nu blir det inte lika ofta.
Jag skulle bara följa med som shoppingstöd till Carolina, då jag i princip inte har några pengar. Men givetvis hitta jag massa fynd, som vanligt när man inte ska köpa något.;)
Så det blev ett bara svarta crocker jeans, en jätte fin jeans klänning och en väst.
Blev lite vin på uteservering med Carro och herr fin, väldigt mysigt.

Här kommer lite bilder:




Jeans klänningen:)


Imorgon ska jag lägga upp massa bilder från idag, då jag har passat mina små älsklings syskonbarn.=)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!